.

.

Thursday 2 January 2014

~ Saya Pngedar Sah Anda ~

Nadia Kamal
Id 907203
COD: Hulu langat, BTHO,Cheras Perdana,  MARDI, UPM, Putrajaya,Bangi
Call/PM/Wssp
0193310481

Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah. Anda boleh membuat pembelian dengan saya secara online, dan saya akan poskan ke rumah anda dengan mengambil masa 2-3 hari bekerja, melalui Pos Laju Malaysia.

Jika anda berada berhampiran dan kawasan sekitarnya, anda boleh berjumpa saya untuk membuat pembelian secara Cash On Delivery. Setiap pembelian melalui saya akan diberi khidmat konsultasi percuma, dan bimbingan sepanjang pengambilan produk.

Shaklee mempunyai pelbagai produk yang sememangnya terbukti berkesan sejak 50 tahun dulu, dan vitamin Shaklee diperbuat daripada bahan semulajadi, tampa pengawet, pewarna dan perasa tiruan. Istimewanya Shaklee berbanding vitamin lain di luar sana, tiada silica gel digunakan dalam botol vitamin Shaklee kerana vitamin kerana ternyata semulajadi dan berkualiti tinggi.

Apa produk yang kami tawarkan?
  1. Untuk Penyusuan Ibu
  2. Kecantikkan Kulit
  3. Untuk Menurunkan Berat Badan
  4. Untuk Kesihatan Secara Menyeluruh
  5. Vitamin Untuk Membekalkan Tenaga
  6. Vitamin Untuk Anak
  7. Untuk Awet Muda
  8. Untuk Mengurangkan Penyakit seperti darah tinggi,kencing manis, gout dll
  9. Untuk kesihatan ibu mengandung
  10. dan banyak lagi produk yang tak dapat disebutkan semua di sini..

Sila hubungi saya untuk keterangan lanjut, dan rajin-rajinlah mengunjungi blog saya untuk informasi terkini mengenai produk kami. 

No comments:

Post a Comment