.

.

Friday 5 December 2014

Shaklee Hulu Langat ; Manfaat B Complex Shaklee Yang Bagus


B-Complex
.
Para saintis Shaklee telah mencipta asid folik secara semulajadi yang pertama di dunia dengan kadar keboleh serapan (bioavailability) yang sangat tinggi & berkualiti. Ini kerana, asid folik yang semulajadi tidak mudah diserap oleh tubuh dan hampir 99% asid folik yang terdapat dalam pasaran adalah bersifat sintetik.
.
B-Complex Shaklee mengandungi 8 komponen penting vitamin B, termasuk 100% biotin & asid folik. Kesemua 8 komponen ini perlu ada pada vitamin B-Complex untuk mendapatkan keseimbangan & keberkesanan yang sempurna. Vitamin B adalah vitamin larut air, sebarang lebihan tidak akan disimpan sebaliknya disingkirkan melalui sistem pencernaan.
.
Manfaat utama B-Complex Shaklee

---------------------------------------------
~Menukarkan makanan kepada tenaga. Bantu penghadaman, menukarkan lemak, karbohidrat & protein kepada tenaga & sekaligus mengurangkan masalah keletihan/ kelesuan.
~Melawan tekanan. Memastikan kesihatan fungsi saraf, sekaligus meredakan sakit kepala, tekanan, kemurungan & insomnia.
~Membaiki masalah kulit kepala, kelemumur, rambut gugur, beruban & mengekalkan kesihatan rambut.
~Mengurangkan masalah keletihan mata, mencegah katarak, meningkatkan kualiti penglihatan, perkasakan memori & daya pemerhatian/ fokus.
~Membantu pembentukan sel darah merah yang sihat & antibodi, merangsang sirkulasi darah dalam tubuh, merendahkan paras sistin untuk kesihatan kardiovaskular, merawat @ mencegah anemia, sakit kepala, pening, lemah semangat, keletihan, migrain, muntah2, mabuk darat @ laut.
~Folic acid dalam B-Complex Shaklee merupakan vitamin B9 yang sangat penting bagi wanita sebagai persediaan untuk mengandung.
~Folic acid juga membantu dalam pencegahan kecacatan kandungan & membantu dalam pembentukan sel2 otak, tulang belakang, organ, kulit & tulang bayi



COD HULU LANGAT, BTHO, SERDANG
CALL/WSSP 0193310481

No comments:

Post a Comment