.

.

Thursday 19 June 2014

Shaklee Hulu Langat ; Makanan Tambahan Pemberi Tenaga




Bagi anda yang mempunyai ibu bapa or insan tersayang berumur lingkungan 50tahun ke atas, cuba lah berikan meraka VITALEA SHAKLEE . saya amat saran kan kerana vitamin ni sangat 'lengkap' dan diperlukan badan lagi2 mereka yang da berusia

Vitamin ni, MIL saya amalkan seawal beliau tahu dapat menunaikan haji tahun lepas. Beliau sangat bagus kerana jarang2 ada yang memikir kan penjagaan atau pun makanan tambahan untuk ke 'sana'. Masa ni, FIL saya tidak ambil vitalea langsung.

Alhamdulillah, sepanjang di sana beliau tiada masalah kesihatan yang merisau kan. Cuma FIL saya memang kesihatan disana amat merisaukan. Mungkin ujian ALLAH dan kebetulan ketika berada disana.

Selesai musim haji, dan sekembali mereka dari tanah suci. FIL sy memang nampak sunggul tak bermaya,berat turun hampir 5-7kg dari berat asal sebelum ke tanah suci sampai ramai yang tegur keadaan diri beliau. MIL alhamdulillah ok, nampak sihat walau pun kelihatan letih.Maklum lah, memang banyak mnggunakan tenaga.

So apa lagi, ada lebihan vitalea MIL sy aritu, then sy dan MIL nasihat kan FIL amalkan vitalea setiap hari. dalam hampir seminggu beliau amalkan, baru la nampak badan berisi sikit, tidak pucat lesu, bertenaga dll. 

Oleh itu, setiap kali ada yang bertanya vitamin apa yang sesuai untuk orang tua mereka, sy tidak akan ragu2 untuk mencadangkan VITALEA SHAKLEE ini.Selain itu juga, anda yang HB rendah sepanjang kehamilan pun boleh amalkan yer. 

Ada pepatah mengatakan
Biar makan supplement,
Dari makan dadah ( ubat ).



CALL / WSSP / PM
0193310481

No comments:

Post a Comment